افتتاح کمپ ویژه معتادان متجاهر در سیرجان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان فاز مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و بازگشت آن‌ها به اجتماع در شهرستان سیرجان راه اندازی شد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاالدینی فرماندار شهرستان سیرجان در حاشیه مراسم افتتاح کمپ ویژه معتادان متجاهر در سیرجان گفت: فاز نخست مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و بازگشت به اجتماع راه اندازی شد که به زودی نسبت به جذب معتادان متجاهر از سطح شهر اقدام می‌شود.
او با بیان اینکه این کمپ با هزینه ۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، افزود: فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۵ ویژه معتادان خودمعرف و ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر، از دستورالعمل‌های ویژه‌ای برخوردار است که این مراکز موظفند تا بر اساس آن فعالیت خود را انجام دهند.
بهاالدینی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ مرکز بازپروری فعال در سیرجان، معروف به ماده ۱۵ (ویژه معتادان خودمعرف) در حال فعالیت است، تصریح کرد: با افتتاح فاز نخست این مرکز، ۵۰ معتاد متجاهر در شهرستان پذیرش می‌شود.
او از راه اندازی فاز دوم این کمپ برای پوشش بانوان معتاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
بهاالدینی بیان داشت: موضوع جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان در پاک‌سازی چهره شهرها از این افراد و کمک به درمان آنان است که با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ سیرجان بخشی از این مهم محقق خواهد شد.

کد خبر 28497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد