تمامی دستگاه های اجرایی این شهرستان همسو و همگام با بهزیستی خواهند بود

دکتر افشاری مقدم معاون هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان زهک با فرماندار شهرستان  دیدار و راهکارهای مناسب در خصوص اشتغال و مسکن جامعه هدف را بررسی نمودند . 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی  شهرستان زهک دکتر افشاری مقدم معاون هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان زهک با فرماندار شهرستان  دیدار و راهکارهای مناسب در خصوص اشتغال و مسکن جامعه هدف را بررسی نمودند .
در این دیدار فرماندار شهرستان زهک تلاش های اداره بهزیستی شهرستان را جهت ساخت مسکن برای مددجویان ستودنی دانست و اعلام نمود : تمامی دستگاه های اجرایی این شهرستان همسو و همگام با هم درکنار اداره بهزیستی و مددجویان خواهند بود و در زمینه مهارت آموزی و کسب حرفه جهت اشتغال نیز فنی حرفه‌ای و جهت ساخت وساز و تعمیر منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت سازمان ، بنیاد مسکن این شهرستان با تمام توان آماده خدمت رسانی هستند . 
افشاری مقدم  ضمن تقدیر از نگاه مثبت و ارزشمند فرمانداری زهک به اداره بهزیستی و مددجویان تحت پوشش خاطر نشان کرد  :مجموعه اداره کل بهزیستی استان در راستای تحقق اهداف خود و بازتوانی مددجویان و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه از هرگونه مشارکت معنوی و مادی استقبال می کند . 

کد خبر 28470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد