فراخوان برگزاری مسابقه دلنوشته با محوریت سردار دل ها، پرچم مقاومت و صلح منطقه‌ای حاج قاسم سلیمانی

ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، با توجه به اینکه گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی شهید سلیمانی به عنوان اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل نوجوان و جوانان و ادای دینی که وظیفه همگانی است، واحد فرهنگی سازمان بهزیستی گیلان در نظر دارد مسابقه دلنوشته با محوریت سردار دل ها، پرچم مقاومت و صلح منطقه‌ای و عنوان " سردار دلها " در بین کارکنان بهزیستی و خانواده آنها و جمعیت هدف در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال برگزار نماید.

محورهای این مسابقه شامل: ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ تاثیر شهادت ایشان در جهان؛ جنبه های فرهنگی و اجتماعی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است و علاقمندان می توانند حداکثر ۲ اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

مهلت ارسال دلنوشته به شهید حاج قاسم سلیمانی تا ۳۰ دی ماه سال جاری می باشد و  دلنوشته ها بیشتر از یک صفحه نباشد و هنگام ارسال، درج اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد (سن)، تحصیلات،  نوع فعالیت، شماره تماس نشانی شهر و محل سکونت الزامی است.

گفتنی است نتایج این مسابقه ۲۲ بهمن ماه۹۹ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام و به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

کد خبر 28443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد