مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج کارمندی خواهران فائزه منصوب شد

طی حکمی از سوی سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج کارمندی خواهران فائزه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، طی حکمی از سوی سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج کارمندی خواهران فائزه منصوب شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز در دیدار با فرمانده بسیج حوزه کارمندی استان، فعالیت‌های بهزیستی را عجین با فعالیت بسیج خواند و گفت: خدمت رسانی در بهزیستی تنها با اقدامات بسیجی وار میسر است.

محمدی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همراهی همه کارکنان چه کسانی که پرونده بسیجی دارند و چه کسانی که پرونده ندارند ولی دلشان به عشق اسلام و نظام می تپد بتوانیم بهترین خدمت را به جامعه هدف برسانیم.

سرهنگ شریفی فرمانده بسیج حوزه کارمندی نیزدر این دیدار گفت: بسیج همیشه در همه حوزه در کنار ادارات کل به عنوان یاور و پشتیبان بوده و دامنه فعالیت آن بسیار گسترده است و یکی از این ظرفیت ها کمک های خیرخواهانه و مومنانه در قالب بسته‌های حمایتی است که در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار می‌گیرد.

وی گفت: پایگاه بسیج اداره کل بهزیستی یکی از فعال ترین پایگاه‌های استان است که اقدامات خوبی را در قالب برنامه های فرهنگی و همسو با بسیج کارمندی استان انجام داده است.

در پایان این مراسم از خانم فاطمه پرهام فرمانده پیشین پایگاه بسیج کارمندی خواهران فائزه با اهدای لوح سپاسی تجلیل شد.

کد خبر 28441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد