آزادشهر | همه مردم جامعه از حقوق مساوی برخوردار هستند.

سومین جلسه کمیته مناسب‌سازی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ سومین جلسه کمیته مناسب‌سازی شهرستان آزادشهر به ریاست دکتر حسینی فرماندار و دبیری اداره بهزیستی شهرستان و با حضور معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار و اعضای این کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 در ابتدای جلسه فرماندار آزادشهر اظهار داشت: همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند.

 وی در ادامه با اشاره به مناسب‌سازی اماکن و محیط را ایجاد محیط‌های بدون مانع و یا تسهیل دسترسی برای همه. تصریح کرد: این‌یکی از راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی برای کلیه افراد جامعه به‌ویژه افراد دارای معلولیت است.

 حسینی گفت: همه مردم جامعه از حقوق مساوی برخوردار هستند و باید تلاش کنیم تمامی ادارات و اماکن عمومی از قبیل مکان‌های آموزشی، اداری، تفریحی و تجاری در دسترس همه شهروندان به‌خصوص جانبازان، معلولین و سالمندان قرار گیرد.

بهسازی معابر، ورودی‌های مراکز خدماتی، حذف موانع در معابر، تسهیل در امورات معلولین در سطح شهر، بررسی مشکلات حضور معلولین در اماکن ورزشی، تأکید بر لزوم رسیدگی بیشتر برای آسان‌سازی و بهسازی رفت‌وآمد معلولین در سطح معابر شهر ازجمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد و همچنین هر یک از حاضرین پیشنهادها و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

 در ادامه این جلسه خلاصه‌ای از اقدامات انجام‌شده توسط خانم سادین رئیس اداره بهزیستی شهرستان در خصوص مناسب‌سازی اماکن شهری ارائه گردید.

انتهای پیام./

کد خبر 28440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد