تشکیل اولین کار گروه فرعی برنامه هفتم توسعه در اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی

اولین کار گروه فرعی برنامه هفتم توسعه در اداره کل بهزیستی استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ در راستای ابلاغ نظام نامه تدوین برنامه هفتم توسعه، اهمیت شیوه نامه تدوین گزارشهای پشتیبان احکام برنامه هفتم توسعه درارتباط با رفاه و تأمین اجتماعی این کارگروه با حضور شورای معاونین بهزیستی استان در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید. 

در این جلسه دکتر سعید فریور مدیر کل بهزیستی استان بر اهمیت تشکیل کار گروههای فرعی در سطح شهرستانها و استان تاکید نمود و خواستار تحلیل و بازنگری در ماموریتها وظایف سازمان شد. 

وی همچنین بر امر تعامل سازنده معاونین و کارشناسان با افراد تاثیر گذار از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نخبگان و... اشاره کرده و تاکید کرد: از تجربه وتخصص بدنه کارشناسی جهت عضویت در کارگاهها به منظور تدوین پیش نویس واحضاء مشکلات و تهدیدات برنامه های سازمان استفاده شود.

گفتنی است؛ همچنین نظام نامه و شیوه نامه ابلاغی در جلسه قرائت و اعضای حاضر در جلسه پیشنهدات و سوالات خود مطرح نموده و مقرر گردید کارگروه های فرعی در سطح معاونتها تشکیل و نظام نامه و شیوه نامه یاد شده جهت تشکیل کارگروهها به شهرستانها ارسال و هفته آینده در دومین جلسه گزارش اقدامات صورت گرفته ارائه شود.

کد خبر 28438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد