پرداخت بیش از یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان به ۲۴ دانش آموز شین ابادی و خانواده آنها

رییس اداره بهزیستی پیرانشهر از پرداخت بیش از یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان به ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی و خانواده هایشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ فتاح آزور افزود: مبلغ یک میلیارد و ۷۳ میلیون و ۹٠٠هزار تومان به ۲۴ نفر از دانش آموزان حادثه دیده شین آباد پیرانشهر و خانواده های آنان در اداره بهزیستی پیرانشهر پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اظهار کرد: طی هفته جاری در دی ماه ،به دانش آموزان حادثه دیده به ازای هر دانش آموز بر اساس سطح معلولیت در ۴ سطح خفیف ،متوسط ،شدید و خیلی شدید با حداقل ۱۴ میلیون تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خفیف تا حداکثر ۵۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان برای هر دانش آموز با سطح معلولیت خیلی شدید پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مجموعا برای ۲۴ نفر از اولیاء ۴۷۷ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان، برای ۲۴ نفر از دانش آموزان نیز ۵۹۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت شد و مجموع پرداختی دانش آموزان و خانواده ها به یک میلیارد و ۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

آزور افزود: این پرداختی ها برای دانش آموزان جهت افتتاح حساب بلند مدت بانکی و برای خانواده ها جهت تامین بخشی از هزینه های درمان،کمک معیشت و ... پرداخت شده است.

کد خبر 28422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد