دیدارهای چهره به چهره زمینه ساز رفع مشکلات مردم است

مدیرکل بهزیستی استان تهران در قالب سه شنبه های پاسخگویی با تعدادی از اعضای خانواده بهزیستی در این استان، دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این دیدارها که با رعایت موازین و شیوه نامه های بهداشتی در قالب سه شنبه های پاسخگویی برگزار شد، تعدادی از شهروندان عضو این نهاد حمایتی بی واسطه با امین شاهرخی به گفتگو و انتقال دیدگاه های خود پرداختند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز در این دیدارها با شنیدن موانع و مشکلات این افراد، دستورات لازم برای حل و فصل مشکلات آنان را صادر کرد.

شاهرخی، در حاشیه این دیدارها، با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و همچنین گرامیداشت روز بصیرت، مردم را ولی نعمت مسئولان معرفی کرد و در این رابطه بیان داشت: تمام توان ما باید به شکل حداکثری برای رفع نیازهای مردم در چارچوب الزامات قانونی به کار گمارده شود که بحمدالله قاطبه مسئولان چنین دیدگاهی را به شیوه عملیاتی دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردمی که همیشه برای اعتلای کشور تلاش می کنند و شبانه روز، دغدغه سرافرازی کشور را دارند، شایسته بهترین ها هستند و باید اهتمام جدی در حذف موانع خدمت رسانی به آنان صورت پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران، سه شنبه های پاسخگویی را فرصتی با ارزش برای حاکم شدن بیش از پیش روحیه خدمت و تذکر کاستی ها و در نهایت رفع موانع برشمرد و اظهار داشت: دیدارهای چهره به چهره زمینه ساز رفع مشکلات مردم است، البته نباید در این طرح دچار روزمرگی شویم، بلکه باید از این شرایط به نفع مطلوب رهنمون گردیم.

شاهرخی در پایان تصریح کرد: هر روز مدیران و مسئولان بهزیستی در استان تهران، روز پاسخگویی است و شنیدن مشکلات اعضای جامعه هدف و تلاش برای حذف چالش ها و موانع، روز خاصی بر نمی تابد.

کد خبر 28391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد