شمیرانات|نبود تناسب بین اعتبارات و تورم

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات معتقد است بین اعتبارات در اختیار بهزیستی و تورم موجود در جامعه، تناسبی منطقی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مینا رجایی که به عنوان میزبان در نشست هم اندیشی روسا، معاونین توانبخشی و عاملین ذیحساب شهرستان های شمال و شرق استان سخن می گفت، با خیرمقدم به حاضران، ادامه داد: تقسیم بندی اعتبارات بر اساس نوع حمایت های سازمان و شالوده آن هم توانمند شدن افراد مختلف عضو خانواده بزرگ بهزیستی است.

وی توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی را با این وضعیت اقتصادی امری مشکل توصیف کرد و بیان داشت: باید تغییر نگرشی بابت ایجاد فرصت های برابر شغلی ویژه افراد دارای معلولیت در سطح جامعه شکل بگیرد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه تیم های حرفه ای متناسب با نیازهای روز افراد دارای معلولیت برای این قشر وجود ندارد.

رجایی در ادامه گفت: در شرایط فعلی فقط به معرفی اکتفا می شود و حمایت به معنای کامل کلمه صورت نمی گیرد که نیاز است در این مقوله تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات در پایان اضافه کرد: بهزیستی در هر منطقه و شهرستانی، مخاطرات خاص خود را دارد که باید با توجه به ویژگی های منطقه ای و سایر موارد، اعتبارات حوزه های مختلف آن، مشخص شده و پس از تخصیص در مسیر زدودن چهره فقر و برای توانمندسازی توانخواهان و نیازمندان آبرومند هزینه شود که بحمدالله در این شهرستان، چنین شرایطی برقرار است.

کد خبر 28381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد