فردیس | نشست مشترک بهزیستی و مجمع بانوان فردیس

این نشست با حضور « احمد محمد زاده » رئیس بهزیستی فردیس و رئیس کمیسیون اجتماعی و خانواده مجمع بانوان شهرستان فردیس روز دوشنبه مورخ هشتم دی ماه در محل دفتر ریاست اداره بهزیستی فردیس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : «صمدی» رئیس کمیسیون اجتماعی و خانواده مجمع بانوان شهرستان فردیس ضمن ارائه گزارش اقدامات اخیر انجام شده مجمع اجتماعی بانوان در شهرستان فردیس پس از بررسی فرصت ها و چالش های پیش رو در حوزه زنان  ، راهکارهایی در جهت پیشبرد اهداف، انسجام بیشتر فعالیت ها و تقویت جایگاه زنان علی الخصوص زنان سرپرست خانوار بیان نمود.
وی همچنین پیشنهاداتی را در خصوص برپایی بازارچه ی دائمی بانوان در جهت اشتغال زایی و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی عنوان کرد.
« احمد محمد زاده » رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس با اشاره به نقش ارزشمند بانوان در جامعه گفت : بانوان در جامعه نقشی اساسی ایفاء می کنند و لازم است فضا سازی لازم برای حضور فعّال در همه عرصه ها صورت گیرد.
وی با بیان اینکه به جدّ از اجرای طرح برپایی بازارچه دائمی بانوان و ارتقاء جایگاه زنان درفردیس حمایت می کنم، گفت: امید است با اجرای این طرح شاهد افزایش جمعیت مولّد و کارآفرین شهرستان فردیس به ویژه در حوزه بانوان باشیم.
در ادامه صمدی عنوان کرد :مجمع کمیسیون اجتماعی بانوان با هدف مشارکت هرچه بیشتر بانوان در امور اجتماعی ، اقتصادی تشکیل شده است و امید است بانوان بتوانند از ظرفیت  بالفعل و بالقوه خود گام های موثری در توسعه پایدار شهرستان فردیس بردارند.
ازجمله مصوبات این جلسه تشکیل جلسات برنامه های کمیسیون های مجمع به صورت ماهانه در اداره بهزیستی فردیس و با هدف رفع و کاهش دغدغه های اصلی بانوان ،استفاده از ظرفیت این اداره در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی ،اشتغال و توانمند سازی  بانوان ،و همچنین ارائه یک روند مشخص جهت پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات کمیسیون ها بود.

کد خبر 28332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد