همدلی و تعامل در مکتب شهید سلیمانی

مردم خدمتگزاران صدیق خود را می شناسند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان یا دستور کار برنامه ریزی و تدوین برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد.

حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی و ربابه عربی مسئول و دبیر شورای فرهنگی و دیگر اعضای شورای معاونین در این جلسه حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور در ابتدا  فرارسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت و سپس ضمن تجلیل از مقام امام شهیدان امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و شهید گرانقدر مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی  یاد وخاطره شهدای حرم را نیز گرامی داشتند.

ایزدپور بیان داشت: شهید گرانقدر شهید سلیمانی فراتر از مرزهای ایران  فاتح قلوب بود و در افکار این شهید والا مقام اندیشه های مکتب حسین علیه السلام ریشه دوانده بود به همین دلیل شهید سلیمانی عزیز مختص یک زمان و مکان نیست  روحیه دفاع از میهن. خدمتگزاری او، و حضور پر شور مردم در مراسم و آئین بدرقه پیکر مبارکش نشان داد که مردم خدمتگزاران صدیق خود را می شناسند.

شهید سلیمانی مختص یک جناح و حزب نبود و این ارتباط و تعامل وی با همه ی گروهها اقشار جامعه  هم باعث شده بود که  در سراسر جهان  از او بعنوان یک قهرمان ملی یاد کنند.

مدیر کل در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تقارن ان  با سالروز شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی از پرورش یافتگان مکتب زهرا سلام الله علیها اظهار داشت:  اتحاد و همدلی  و تعامل خوب و سازنده با یکدیگر بهترین درس از مکتب شهید سلیمانی  در همه  ی امور و در جای جای زندگی و علی الخصوص در امر خدمتگزاری به عموم تجلی می کند.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان ادامه داد:امنیت و آسایش در جامعه مرهون خون هزاران شهید است و به پاس قدردانی از زحمات و فداکاریهای شهیدان و علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی  و با توجه به شرایط جامعه و بحران ویروس کرونا از همه ی کارکنان و مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی  انتظار می رود با تداوم تعاملات و استفاده از ظرفیتهای بهزیستی و خلاقیتها در فضای مجازی به نحو احسنت در گرامیداشت و یاد بود این شهید بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی مشارکت و حضور فعال  داشته باشند.

در ادمه این جلسه اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار جلسه پرداختند و مصوباتی را به تصویب رساندند .

کد خبر 28325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد