مدیر کل بهزیستی استان پاسخگوی تماس‌های مردمی سامد

به منظور اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، تبیین اهداف دولت، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکید مقام عالی سازمان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت، پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار تحت پوشش و جامعه هدف سازمان بهزیستی برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، دکتر صحاف مدیرکل اداره کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در مورخ ۹۹/۱۰/۶ با حضور در محل سامانه ارتباطی سامد مستقر در استانداری آذربایجان شرقی مردم شریف استان آذربایجان شرقی مخصوصا جامعه هدف بهزیستی بودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی ، به منظور اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد، تبیین اهداف دولت، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکید مقام عالی سازمان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت، پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار تحت پوشش و جامعه هدف سازمان بهزیستی برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، دکتر صحاف مدیرکل اداره کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در مورخ ۹۹/۱۰/۶ با حضور در محل سامانه ارتباطی سامد مستقر در استانداری آذربایجان شرقی مردم شریف استان آذربایجان شرقی مخصوصا جامعه هدف بهزیستی بودند .

شهروندان محترم در این زمان با بیان مسائل و مشکلات، به ویژه در حوزه بهزیستی با مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی به طور مستقیم گفت وگو و مسائل ذیربط را مطرح کردند که راهنمایی های ممکنه انجام  و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات برخی از مددجویان بهزیستی صادر شد.

لازم به ذکر است که این حضور طی برنامه اعلامی توسط دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری آذربایجان شرقی انجام گرفت.

کد خبر 28296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

دسترسی سریع به سامانه های الکترونیک