مجتمع فرهنگی مددجویان بهزیستی قم بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می شود

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم از نامگذاری مجتمع فرهنگی رفاهی مددجویان بهزیستی قم بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مدیر کل بهزیستی استان قم در جلسه ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی  و چهلمین روز عروج ملکوتی شهید فخری زاده ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه بر ضرورت برگزاری باشکوه دهه بصیرت (نهم لغایت نوزدهم دیماه ) تاکید کرد و افزود بهزیستی قم برای بزرگداشت این دهه و احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز مقاومت و اقتدار کشور برنامه های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته است تا نسبت به معرفی این شهیدان به خانواده بزرگ بهزیستی اقدام کند که شامل برگزاری نمایشگاه و چندین مسابقه فرهنگی و ... خواهد بود.

مدیر کل بهزیستی قم همچنین از نامگذاری مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی بنام شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود این مجموعه بزرگ فرهنگی و رفاهی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری احداث شده است و انشاالله در سال آینده وبا رفع شر ویروس کرونا مورد استفاده مددجویان بهزیستی از سراسر کشور قرار خواهد گرفت و مددجویان بهزیستی در سفر به شهر مقدس قم از فضای معنوی حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و برنامه های فرهنگی و مذهبی بهره مند خواهند شد.

کد خبر 28294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد