قرچک| بهزیستی به تنهایی بانی ساماندهی متجاهران نیست

ساماندهی توانخواه تحت پوشش بهزیستی که در فضای مجازی رسانه ای شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در پی پخش فیلم کوتاهی از توانخواه تحت پوشش بهزیستی قرچک در فضای مجازی مبنی بر بی خانمانی توانخواه، وی با حکم قضایی و توسط تیم مددکاری اجتماعی اداره بهزیستی قرچک ساماندهی شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اصل رازداری حرفه ای مددکاری فرد مذکور دارای بیماری اعتیاد، معلولیت و شکستی پا بوده است؛ لذا وی برای ساماندهی نهایی ابتدا به منظور ترک اعتیاد و درمان شکستگی پا در مرکز ترک اعتیادِ زخم بازِ احسان ورامین بستری شد تا سپس سم زایی و درمان طی مراحل مددکاری توانبخشی در یک از مراکز نگهداری معلولین بهزیستی  پذیرش گردد.

اردشیر بهرامی در ادامه افزود: در گذشته نیز این توانخواه چندین بار توسط حوزه توانبخشی بهزیستی برای ساماندهی در مراکز معلولین اقدام شده بود که با عدم همکاری توانخواه مواجه شدیم.  

وی در ادامه بیان داشت: از اصحاب رسانه خواهشمندم در صورت مواجه با افراد دارای معلولیت در فضای شهری نخست با اداره بهزیستی تماس برقرار کنند و با اصول غیر حرفه ای هویت افراد تحت پوشش بهزیستی را مخدوش ننمایند.

بهرامی در نهایت از تلاش و حمایت دادستان، نیروی انتظامی تشکر کرد و افزود: از تیم مددکاری توانبخشی و پیشگیری، اورژانس اجتماعی و مدیران مراکز ترک اعتیاد دلشدگان و احسان ورامین که در این اقدام همکاری لازم را داشتند، مراتب قدردانی خود را اعلام می نمایم، هر چند در ساماندهی افراد متجاهر، بهزیستی به تنهایی نمی تواند اقدامی کند و در نص صریح قوانین، این تکلیف توأمان بر عهده تعدادی از دستگاه های اجرایی گذاشته شده که اگر هر کدام، به تکالیف قانونی خود عمل کنند، شرایطی مطلوب را در شهر و روستای محل سکونت، شاهد خواهیم شد.

کد خبر 28292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد