لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان های مختلف جهت جذب مشارکت های مردمی بهزیستی

استاندار تهران با اشاره به لزوم ترویج مسئولیت اجتماعی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت سازمان های مختلف جهت جذب مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران تاکید کرد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مشارکت‌های مردمی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی اظهار داشت: اقدامات بهزیستی در راستای نگهداری، مراقبت، توانمندسازی و اشتغال کسانی که به سبب عدم برخورداری از فرصت های مساوی دچار مشکل شده اند، قابل تقدیر است.
 
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته که به شکل تخصصی به امور مددجویان می پردازد و در قانون برنامه ششم نیز تولیت به این سازمان واگذار شده است.
 
استاندار تهران سپس تصریح کرد: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و نیت های خیرخواهانه و با توجه به محدودیت های مالی، جلب مشارکت های مردمی ضروری است و باید در این زمینه فعال تر عمل کرد.
 
محسنی بندپی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های مختلف جهت جلب مشارکت های مردمی گفت: از ظرفیت سازمان های دولتی، نیمه دولتی و غیردولتی برای جلب مشارکت ها از جمله صنعت معدن، شرکت شهرک ها، اتاق اصناف، بنگاه های اقتصادی بزرگ و غیره در جهت بهبود خدمت رسانی بهزیستی استان استفاده شود.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: مقوله مسئولیت اجتماعی اهمیت زیادی دارد و اینکه بهزیستی متولی این امر می باشد را در کنفرانسی با حضور رئیس جمهور مطرح کردیم و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد و استمرار داشته باشد.

✔️ مشارکت بنگاه های اقتصادی بزرگ جهت حمایت از مددجویان بهزیستی 
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران نیز در این جلسه با اشاره به لزوم تعامل جهت کاهش مشکلات بهزیستی تصریح کرد: مشارکت بنگاه های اقتصادی بزرگ جهت حمایت از مددجویان بهزیستی به کار گرفته می شود.  

شکراله حسن بیگی  اظهار داشت: فلسفه مشارکت ها استفاده از ظرفیت خیّرین، سمن ها، واحدهای تولیدی بزرگ و غیره به نفع مددجویان بهزیستی می باشد.
 
وی ادامه داد: جهت تسریع در روند جلب مشارکت های مردمی باید ظرفیت چنین واحدهایی را مورد توجه قرار دارد، در این راستا در جلسات آتی نمایندگانی از اتاق اصناف، صنعت معدن و غیره دعوت می شوند تا رایزنی صورت گیرد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: باید برنامه ریزی ها به صورتی باشد که امکان بهره گیری از ظرفیت های مختلف فراهم شود تا با مشارکت آنها بتوان قدری از مشکلات بهزیستی و مددجویان این نهاد را کاهش دهیم.

کد خبر 28289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد