جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با محوریت بررسی مسکن محرومین بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی ، معاونین و روسای ادارات شهرستان های استان بصورت ویدئو کنفرانس با محوریت بررسی مسکن محرومین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر گوهردهی با اشاره به فرصتی که در اختیار بهزیستی در خصوص تامین مسکن محرومین قرار داده شده است بیان کرد:اختصاص سهمیه  1000 واحد مسکن ویژه محرومین با پیگیری ها و حمایت های استاندار مازندران و معاون عمرانی استانداری صورت گرفت.

مدیر کل بهزیستی مازندران ضمن بیان این امر که روسا شهرستانها و کارشناسان حوزه مسکن باید این فرصت را مغتنم شمرده تا این تسهیلات به مددجویان اختصاص یابد عنوان کرد: مبلغ پنجاه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و همچنین چهل میلیون تومان کمک بلاعوض از طریق اداره کل بهزیستی مازندران و بنیاد مسکن استان قابل پرداخت است که بصورت سفته زنجیره ای بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت میگردد.

وی دغدغه مندی کارشناسان حوزه مسکن در خصوص ساخت مسکن مددجویان و پیشبرد اهداف سازمان را ضروری دانست و گفت:کارشناسان باید اهتمام جدی در خصوص هدایت و ثبت پرونده های مددجویان در بنیاد مسکن را داشته باشند تا در این بازه زمانی دو هفته ای در راستای بهره مندی از این سهمیه (هزار واحد)،نتیجه مطلوب بدست آید.

مدیر کل بهزیستی در خصوص سامانه دانشجویی عنوان کرد: 1039 مورد ثبت نام در سامانه دانشجویی صورت گرفت که مستندات بارگذاری شده پس از تائید توسط روسای ادارت، صحت اطلاعات در اداره کل بهزیستی بررسی می شود.


دکتر گوهردهی همچنین خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل، مددکاران، مسوولین فنی و ... مراکز مثبت زندگی شد و افزود:آموزشهای لازم در این خصوص باید در دستور کار قرار گیرد وی زمان شروع فعالیت مراکز +زندگی را منوط به اخذ مجوز از کشور دانست.

کد خبر 28288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد