دبده بان بهزیستی «دقت، سرعت، صحت»

مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی با بیان اینکه سامانه دیده بانی از تیرماه 1399 به تمامی سازمان های بهزیستی کشور ابلاغ شده است، که این سامانه در استان خراسان شمالی در پاییز پس از آموزش پرسنل با شماره 1482با اریه خدمات شبانه روزی راه اندازی شد

مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی با بیان اینکه سامانه دبده بانی از تیرماه 1399 به تمامی سازمان های بهزیستی کشور ابلاغ شده است، که این سامانه در استان خراسان شمالی در پاییز پس از آموزش پرسنل راه اندازی شد، گفت: شعار و هدف سامانه دیده بان را "دقت، سرعت، صحت "است و شماره سامانه دیده بان 1482 است، که از طریق تماس تلفنی و 24 ساعت از شبانه روز پاسخگوی مردم است.
 
 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی،مدیرکل بهزیستی این استان، با بیان اینکه سامانه دبده بانی از تیرماه 1399 به تمامی سازمان‌های بهزیستی کشور ابلاغ شده است، که این سامانه در استان خراسان شمالی در پاییز پس از آموزش کارکنان راه‌اندازی شد، گفت: شعار و هدف سامانه دیده‌بان را "دقت، سرعت، صحت "است و شماره سامانه دیده‌بان 1482 است، که از طریق تماس تلفنی و 24 ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی مردم است.
دکتر قربانی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌های اجرایی است که دارای بیشترین سطح ارتباطات با مردم و جامعه است بنابراین ارتباطات باید طوری طراحی شود که دو سویه و اثربخش باشد، عنوان کرد: سامانه دیده‌بان سازمان بهزیستی کشور با هدف افزایش رضایت و اعتبار و اعتماد و همچنین پاسخگویی آسان و کارآمد صرفه‌جویی در زمان و کاهش نیروی انسانی راه‌اندازی شده است.
وی افزود: با راه‌اندازی این سامانه الکترونیکی وارد عرصه هوشمند سازی می‌شویم و روند کوتاه‌تری را برای پاسخگویی طی می‌شود.
دکتر قربانی عنوان کرد: مردم در این سامانه می‌توانند شکایات خود را از مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی را به این سامانه گزارش دهند تا مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.
وی افزود: ثبت شکایات با حفظ اصل رازداری از سمت سازمان می‌توانند مشخصات خود را ثبت کنند و می‌توانند این کار را انجام ندهند، پس از ثبت شکایت به فرد تماس‌گیرنده پیامک و کد رهگیری داده می‌شود که قابلیت پیگیری شکایت را دارد و باید ظرف سه روز کاری به شکایت و مشکلات افراد رسیدگی شود.

کد خبر 28272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد