خواف |  کمک ۴۰۰ میلیون تومانی مدیران نیکوکار یک شرکت معدنی به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف شرکت معدنی آسیا در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار کم در آمد و محروم شهرستان و با نیات خیرخواهانه اقدام به اهدای هزاران بسته غذایی، بهداشتی و لوازم التحریر به مددجویان بهزیستی خواف کرد.

این گزارش حاکی است این شرکت از اوایل تابستان گذشته تا پایان آذرماه ۳ هزار بسته‌ی غذایی، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و بیش از ۱۳ هزار اقلام بهداشتی مختلف به بهزیستی خواف داده تا در بین مددجویان نیازمند توزیع شود.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی خواف، مدیران شرکت معدنی آسیا، از نیکوکاران بنام شهرستان هستند که خیر کثیر آنان دائما به بهزیستی و مددجویان آن می‌رسد و ما موظف به قدردانی و سپاس‌گزاری از آنان هستیم که تا این اندازه، نسبت به مددجویان بهزیستی، نگاه انسان‌دوستانه دارند.

لیلا مقیمی رودی گفت: بسته‌های بهداشتی اهدایی شرکت آسیا شامل ۱۳ هزار قالب صابون، ۶۷۰۰ عدد ماسک، ۲ هزار مایع دستشویی و ۳۴۰۰ مایع ضدعفونی دست بود.

وی افزود: همچنین این شرکت ۵۰۰ بسته‌ی لوازم التحریر به ارزش کلی ۶۰ میلیون تومان را به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی خواف اهدا نموده است.

وی خاطر نشان کرد: بسته‌های غذایی اهدایی این شرکت به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان نیز در طول این مدت به بهزیستی اهدا شده و در اختیار مددجویان نیازمند قرار گرفته است.

وی مجموع کمک‌های این شرکت را بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری کرد و گفت: اولویت ما در تأمین نیازهای مددجویان، معیشت و بهداشت مددجویان روستایی است که این اقلام نیز با همین اولویت توزیع گردید.

به گفته‌ی مقیمی، نیکوکاران خواف، در شرایط سخت امسال و با وجود وضعیت اقتصادی ناشی از کرونا که تأثیرات زیادی بر تولید و کارآفرینان نیز داشته است، از کمک به مددجویان بهزیستی دریغ نکردند و امیدواریم این کمک‌ها همچنان استمرار داشته باشد.

کد خبر 28266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد