در رسانه| شادی کودکان آملی با رخت زمستانی

بیش از ۱۲۰ دست لباس گرم با کمک خیران آملی میان کودکان کار توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران ، رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت : لباس‌های تهیه شده شامل کاپشن ، کلاه، ست بلوز و شلوار دخترانه و پسرانه بوده که در مجموع با ۶۰ میلیون تومان کمک خیران شهرستان تامین و میان کودکان کار این شهرستان توزیع شد.

کبری اسفندیاریان افزود : اداره بهزیستی شهرستان آمل در راستای رسالت‌های حمایتی و خدماتی به جامعه هدف بویژه کودکان کار و خیابانی نسبت به اجرای طرح پیشگیرانه و حمایت از این کودکان در فصل سرد زمستان اقدام کرده است.

او با بیان اینکه در کنار رعایت مسائل بهداشتی ، حفظ روحیه و دوری از اضطراب در این کودکان اهمیت بسیار دارد، تصریح کرد : در وضعیت پر التهابی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است، وضعیت روانی کودکان را نباید نادیده گرفت.

رییس اداره بهزیستی آمل با اشاره به اینکه اضطراب حاکم بر جامعه بر اثر شیوع کرونا نگران‌کننده است و می‌تواند اثرات مخرب و جبران ناپذیری در کودکان پدید آورد افزود : از همین رو تلاش کردیم در ایامی که اخبار ناخوشایند بسیار به گوش می‌رسد به واسطه جذب خیرین ، با توزیع لباس‌های گرم، بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده ونیز غذای گرم بین کودکان کار توزیع کنیم.

اسفندیاریان یادآور شد : اداره بهزیستی آمل برگزاری کلاس آموزش روانشناختی و خودمراقبتی باهدف کاهش استرس کودکان و نیز توزیع بسته‌های اقلام بهداشتی و ضدعفونی مانند دستکش ، ماسک و بروشورها را به صورت منظم انجام می‌دهد.

کد خبر 28247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد