جلسه آموزشی _توجیهی مواجه احتمالی با بحران شیوع کووید ۱۹ در مراکز شبانه روزی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

با حضور عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران، روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها و کارشناسان جلسه آموزشی _ توجیهی مواجه احتمالی با بحران شیوع کووید ۱۹ با شهرستان های دارای مراکز شبانه روزی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران جلسه آموزشی _ توجیهی با شهرستان‌های دارای مراکز شبانه روزی در خصوص چالش های عملکرد فضای فیزیکی و نیروی انسانی در زمان مواجهه احتمالی آنان با بحران شیوع کووید ۱۹ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و در مورد رفع چالش ها راهکارهای لازم ارائه شد.

قلندری معاون توانبخشی بهزیستی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی صاحبان و پرسنل مراکز شبانه روزی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، بر رعایت تمام بندهای دستورالعمل ها تاکید کرد و افزود: پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با نظارت هدفمند و ارزیابی بهنگام و دقیق از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز امکان پذیر است.

قلندری خاطر نشان کرد: مشکلات موجود در این مراکز باید کارشناسی شود و راهکارهای مناسب و درخور با هر مشکل جهت برطرف نمودن آن سریعا ارائه گردد تا شاهد هر چه کمتر آسیب به مقیمان مراکز باشیم.

کد خبر 28241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد