توسعه برنامه های پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کاری توسط سازمان بهزیستی

معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه از توسعه برنامه های پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کاری توسط سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر مسعود پایدار معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در محیط کار گفت: بهزیستی سازمانی تاثیرگذار در راستای پیشگیری از اعتیاد بوده و مهمترین هدف عمده معاونت پیشگیری نیز آگاه سازی، اطلاع رسانی و حساس سازی افراد است.

وی با اشاره به اهداف مهم کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در محیط کار، گفت: استرس های شغلی که در حال حاضر ریزفاکتورهای مهم سرطان در ایران نیز به شمار می روند ارتباط تنگاتنگی با مصرف موادمخدر دارد.

پایدار در ادامه فعالیت های مهم کارزار را چاپ و توزیع بنــر، پوستر، بروشور، پمفلت، کارگاه آموزشی از طریق لایو زنده اقلام تبلیغاتی، درج پیام در فیش حقوقی کارکنان عنوان کرد و گفت: تهیه سی دی آموزشی، پخش کلیپ های آموزشی، معرفی کتاب، درج پیام در سربرگ نامه های اتوماسیون اداری و ارسال پیامک کوتاه به مخاطبان از دیگر برنامه ها و فعالیت های کارزار به شمار می رود.

وی بیان داشت: از ماموریت های اصلی معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد در سازمان بهزیستی کشور، توسعه برنامه های پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار است و مصرف مواد مخدر توسط کارکنان می تواند مشکلات و اثرات جدی بر روی سلامت و زندگی کارکنان، محیط کار و جامعه داشته باشد به همین منظور سازمان بهزیستی کشور با اعتقاد به اینکه پیشگیری و ارتقای سلامت روان گامی مهم تر از درمان است اقدام به برگزاری کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در استانها کرده است.

دایی پور کارشناس دفتر اعتیاد بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم به تشریح فعالیت های دفتر اعتیاد در راستای اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در محیط کار پرداخت.

کد خبر 28222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد