دعوت ۲ بانوی کرمانی به اردوی تیم ملی گلبال

به گزارش خبرنگاران جوان زینب رئیسی ورزشکار قلعه گنجی و سارا توکل نیا بازیکن نرماشیری به اردوی تیم ملی گلبال نابینایان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر دستجردی، رییس بهزیستی شهرستان قلعه گنج گفت: در پی اعلام فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دعوت از زینب رئیسی ورزشکار نابینای قلعه گنجی و سارا توکل نیا از نرماشیر به اردوی تیم ملی گلبال نابینایان، رییس و کارشناس تخصصی بهزیستی به اتفاق سید محمد پور یزدان پرست مدیر کشوری طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان قلعه گنج، سید حسام حسینی مدیر شهرستانی این نهاد و محمد حاج حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قلعه گنج با حضور در منزل زینب رئیسی ورزشکار قلعه گنجی به بررسی مسائل و مشکلات وی پرداختند.
او با اشاره به اینکه سهم زنان و بانوان در ورزش‌های معلولین بالا رفته است، افزود: بسیارخوشحال و خرسندیم که یک توانخواه قلعه گنجی به این جایگاه دست پیدا کرده و از همه مهمتر اینکه این ورزشکار از بانوان توانخواه بوده و قطعاً این موفقیت سبب ایجاد انگیزه در میان سایر توانخواهان قلعه گنجی خواهد شد.
دستجردی تصریح کرد: هزینه‌های اعزام به مسابقات از طرف بنیاد مستضعفان، سرویس ایاب و ذهاب برای رفتن به محل تمرین از طرف بهزیستی، در اختیار گذاشتن مربی مجرب آمادگی جسمانی و سالن ورزشی به صورت رایگان، همچنین تهیه یک دستگاه تلفن همراه هوشمند از طرف اداره ورزش و جوانان انجام می پذیرد.
او بیان داشت: اردوی تیم ملی گلبال در کشور هم اکنون به صورت مجازی در حال برگزاریست.
دستجردی  گفت: مربی اختصاصی ورزشکار زیر نظر مسئولان تیم ملی، تمرینات را با وی کار می کند و هر ۱۰ روز یکبار از کارهای ورزشکار فیلم گرفته و برای سرمربی فرستاده می‌شود و بدین ترتیب سرمربی روند پیشرفت را چک می‌کند.

کد خبر 28221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد