استاندار کرمان:
مشارکت خیران باید ساماندهی شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان فدائی گفت: برای ساماندهی مشارکت خیران می‌توان یک اتحادیه راه اندازی کرد تا مشارکت‌ها را در مسیر درست و مورد نیاز هدایت کند.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فدائی ، استاندار کرمان در جلسه شورای مشارکت خیران بهزیستی گفت: باید در بحث مشارکت‌های مردمی با بهزیستی از تجربیات دانشگاه‌ها بهره گرفت.
 فدائی  افزود: باید ماموریت‌های بهزیستی برای اعضا تبیین شود تا امکان انتخاب در امور خیر برای متقاضیان آسان‌تر شود.
او تصریح کرد: برای ساماندهی مشارکت خیران می‌توان یک اتحادیه راه اندازی کرد تا مشارکت‌ها را در مسیر درست و مورد نیاز هدایت کند.
در این جلسه صادق زاده ،مدیرکل بهزیستی استان گفت: بهزیستی ۱۸۹ ماموریت در حوزه کمک به جامعه هدف دارد و در این بین جذب مشارکت‌های مردمی یکی از این ماموریت‌ها است.
صادق زاده افزود: بحث مشارکت‌ها تنها در حوزه مالی نیست بلکه استفاده از علم و تجربه افراد و نهادهای مختلف می‌تواند در این حوزه بسیار کارساز باشد.
اوگفت: با شیوع کرونا حضور خیران در امر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی کاهش یافته است و نیاز است با برنامه ریزی زمینه حضور شرکت‌های توسعه گرای استان را در بخش کمک‌های هدفمند، فراهم کنیم.
در این جلسه ماده ۳۱ قانون حمایت از معلولان نیز مطرح و مصوبات جلسات قبل در خصوص این موضوع مطرح و مقرر شد نیازهای معلولان به خصوص مشکلات مناسب سازی ساختمان ها و راه ها برطرف شود.

کد خبر 28218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد