مدیرکل بهزیستی استان کرمان: 
مردم بیش از تامین نیازهای معیشتی به برنامه ریزی در حوزه اجتماعی نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری برنا مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: امروز مردم بیش از تامین نیازهای معیشتی به برنامه ریزی در حوزه اجتماعی نیاز دارند و برنامه ریزی دقیق و حساب شده در این زمینه برای توانمند سازی جامعه امری مهم و ضروری است


به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس صادق زاده در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر ضمن تشکر و قدردانی از شورای شهر و شهرداری به واسطه اهتمام و توجه ویژه‌ای که به مسایل اجتماعی دارند، تصریح کرد: با توجه به مسایل و مشکلاتی که جامعه امروز با آن موجه است، می‌طلبد که بیش از پیش به حوزه اجتماعی توجه داشته باشیم و بطور تخصصی به مباحث حوزه اجتماعی ورود کنیم.
صادق زاده افزود: امروز مردم بیش از تامین نیازهای معیشتی به برنامه ریزی در حوزه اجتماعی نیاز دارند و برنامه ریزی دقیق و حساب شده در این زمینه برای توانمند سازی جامعه امری مهم و ضروری است.
وی حضور نخبگان و تدوین برنامه‌ها و ساز و کارهایی که بتواند مسایل اجتماعی را در جامعه ساماندهی کند را بسیار مهم و کارساز دانست و بر ضرورت توجه به مسائل روز جامعه با رویکرد علمی و جامعه شناسانه تاکید کرد.
صادق زاده در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به مسایل و مشکلات اجتماعی که مردم با آن رو به رو هستند، به طرح «پازل همدلی» اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با محوریت تهیه و توزیع نوشت افزار جهت ارائه به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تدوین شده است و در واقع این طرح رویکرد مشارکتی مردم در جامعه را تقویت می‌کند.
•    
وی خاطر نشان کرد: هدف مهم این طرح این است تا ظرفیتی را ایجاد کنیم که هر کسی با هر توان و امکانی بتواند مشارکت و نام خود را در این مجموعه ثبت کند.
صادق زاده تصریح کرد: در این زمینه می‌توانیم با همدلی و تعامل با یکدیگر، اقدامات موثرتری در زمینه حمایت از دانش آموزان نیازمند انجام دهیم.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری در این دوره بیش از هر دوره‌ای به مسایل اجتماعی به صورت عملیاتی توجه داشته است و تشکیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیانگر همین موضوع است و خوشبختانه گام‌های خوبی در زمینه مسایل اجتماعی در این دوره از شورا و شهرداری برداشته شده است.
صادق زاده ادامه داد: سازمان بهزیستی این آمادگی را دارد که با همکاری  و تعامل با شهرداری، اقدامات موثر و ماندگاری در حوزه اجتماعی انجام دهد.
وی افزود: بهزیستی و شهرداری می توانند با تعامل و تفاهم قدم‌های مثبتی رادر حوزه کودکان کار، معتادان متجاهر، متکدیان و حل مشکلات و معضلات آن‌ها بردارند.
صادق زاده همچنین پیشنهاد تشکیل اورژانس اجتماعی مشترک با شهرداری در حوزه مداخله در آسیب‌های اجتماعی را ارائه نمود.

کد خبر 28202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد