برخوار| اعتماد سازی کلید موفقیت در جذب مشارکت های مردمی

مسئول دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی استان اصفهان به همراه مشاور حقوقی بهزیستی استان با رئیس و پرسنل اداره بهزیستی برخوار دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، امید رحمانیان و سید کمال صدیقی با حضور در اداره بهزیستی شهرستان برخوار در جریان مسائل و مشکلات این اداره قرار گرفتند. 
در این دیدار نخست، رحمانیان نظارت دستگاه های ناظر بر بهزیستی و ارایه راهنمایی‌های راهگشا در خصوص عملکرد بخش‌های مختلف بهزیستی را عاملی موثر در زمینه ارتقاء سلامت اداری اعلام کرد و اظهار داشت: خودنظارتی اصل مهمی است که مورد تاکید سازمان بازرسی می‌باشد.
 وی در ادامه افزود: می توان با تقویت دفاتر نظارتی درون سازمان اصل نظارت، صیانت و حفاظت از بیت المال و نیز کمک‌های جذب شده از محل مشارکت‌های مردمی را در خیریه‌ها و مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی مورد توجه ویژه قرار داد. 
سید کمال صدیقی نیز با اشاره به اهمیت اعتماد سازی در جلب و جذب کمک‌های خیرین؛ شفاف‌سازی و اعتمادسازی را زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی در امور خیریه دانست و اظهار داشت: شفاف‌سازی در زمینه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین به بهزیستی و همچنین آگاهی بخشی به مردم و خیرین در خصوص نحوه هزینه کرد این کمک‌ها می‌تواند در ارتقاء اعتماد مردم و در نتیجه افزایش جذب مشارکت‌های مردمی بسیار راهگشا باشد. وی دستگاه‌های نظارتی را به نورافکن‌هایی تشبیه کرد که مسیر کمک‌رسانی به مددجویان را به جاده‌ای اطمینان بخش و مطمئن بدل خواهد نمود. 
خاطر نشان می‌شود رحمانیان و صدیقی از مرکز توانبخشی باران بازدید به عمل آورده و به بررسی پروتکل‌های نظارتی در خصوص نحوه عملکرد این مرکز پرداختند.


 

کد خبر 28195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد