رییس کمسیون فرهنگی،هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان 
کارکنان بهزیستی مدافعان گمنام عرصه بهتر زیستن هستند

به گزارش یزدان کرمان رییس کمسیون فرهنگی،هنری و بانوان شورای اسلامی شهر کرمان گفت: توجه به مسایل اجتماعی یکی از وظایف مهم مجموعه مدیریت شهری است


به گزارش یزدان کرمان زهرا لری در مراسم رونمایی از «پازل همدلی»،ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت،افزود:خوشبختانه در این دوره از فعالیت شورای شهر و شهرداری توجه به مسایل اجتماعی به عنوان یکی از وظایف مهم مجموعه مدیریت شهری با جدیت دنبال می شود.
وی در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری خوب و شایسته ای که بین شهرداری و نهادهای متولی حوزه اجتماعی خصوصا بهزیستی وجود دارد، اظهار داشت: در این راستا با برنامه ریزی های منسجم و حساب شده در زمینه مسایل اجتماعی، اقدامات خوبی در حوزه های مختلف از جمله حوزه مناسب سازی فضاهای شهری برای حضور معلولین،حوزه کودکان و شهر دوستدار کودک و زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.
لری در ادامه دست اندرکاران سازمان بهزیستی را مدافعان و تلاشگران گمنام برای بهتر زیستن افراد جامعه دانست و تصریح کرد:بر اساس برنامه ریزی های منظم و دقیق و همچنین وفاق و همدلی خوب مجموعه مدیریت شهری با بهزیستی، اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: در حوزه زنان سرپرست خانوار می توانیم با انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و سازمان بهزیستی،فعالیت های مربوط به این حوزه را با یک برنامه ریزی خوب و منسجم و تدوین برنامه های کارآمد و بهره گیری از تجارب موجود در این زمینه،اقدامات موثرتری انجام دهیم.
وی در ادامه در خصوص ایجاد گرم خانه ها نیز اظهار داشت:این مراکز باید طبق برنامه ریزی های دقیق و در چارچوبی مشخص،جانمایی و ایجاد شوند.
لری بیان داشت : بیش از ۲۰ فرهنگسرای مشارکتی طی ماه های اخیر به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مجموعه مدیریت شهری اضافه شده است که می توانند در زمینه های مختلف به شهروندان خدمات رسانی کنند.
وی تعامل و همکاری دو نهاد شهرداری و بهزیستی را در ساماندهی مسایل و مشکلات حوزه اجتماعی بسیار موثر و کارساز دانست.
رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکارانی که فضای همدلی و خدمات رسانی را در جامعه فراهم می کنند، گفت: با پیشقدم شدن در انجام امور خیر و همدلی و همراهی در این مسیر مشمول رحمت الهی خواهیم شد و کسانی که بستر و زیرساخت کارهای خیر را فراهم می کنند بی اجر نمی مانند.
احمد حسن زاده در ادامه فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای تامین نیازهای مختلف افراد در جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اهمیت مسایل اجتماعی، مجموعه مدیریت شهری اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است که قابل تقدیر است.
وی اظهار داشت: امروز مدیریت مسائل اجتماعی نیازمند دید علمی و جامعه شناختی است و اگرچه نهادها و سازمان های زیادی روی مسائل اجتماعی کار می کنند و کارگروه ها و کمیسیون های متعددی در ساختار سازمانی برای بررسی مسایل اجتماعی تعریف شده است، اما لازم است که بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری کنیم تا به نقطه ایده آل برسیم.

کد خبر 28193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد