پازل همدلی زنجانی‌ها در حال تکمیل/مناسب‌سازی ۲۰۰ واحد مسکونی معلولین در استان

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان از خرید یک هزار و 400 قطعه پازل همدلی در کمک به نیازمندان خبر داد .

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح پازل همدلی به همت بهزیستی کشور با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شو» با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان مددجویی این سازمان طراحی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان این مطلب که هر پازل به نام خیرین ثبت می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم بتوانیم لوازم التحریر، لباس، کیف و سایر اقلام از جمله تبلت برای آموزش‌های مجازی دانش آموزان را نیز فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا قرار داریم و نیازمند مشارکت بیشتر خیرین در طرح پازل‌های همدلی هستیم، تصریح کرد: در طرح پازل همدلی، نقشه ایران به قطعات مختلف تقسیم شده است که با نمادهای میراث فرهنگی هر استان اقدام به فروش هر پازل برای تامین مایحتاج لوازم تحصیلی دانش‌آموزان مورد حمایت بهزیستی می‌شود.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه ارزش هر قطعه پازل 10 هزار تومان است، اضافه کرد: میزان مشارکت‌ زنجانی‌ها در این طرح تاکنون 860 میلیون ریال بوده است که از این محل برای یک هزار و 400 دانش‌آموز زنجانی پک آموزشی تهیه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه بهزیستی استان زنجان با نیازسنجی جامعه هدف از مشارکت خیرین بهره گرفته و خدمات مربوط را ارائه می‌دهد، اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف این نهاد، مسکن است.

وی با بیان این که تامین مسکن برای خانوارهای دارای ۲ معلول و بیشتر، اولویت اصلی بهزیستی است، افزود:  در حال حاضر ساخت ۵۸ واحد مسکن نیمه کاره مددجویان بهزیستی نیازمند یاری خیرین است.

محمدی قیداری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان بهزیستی با سازمان بسیح سازندگی کشور در خصوص مناسب سازی واحدهای مسکونی معلولین و کمک به اجرای این طرح گفت: سهم استان از این تفاهم‌نامه مناسب‌سازی حدود ۲۰۰ واحد مسکونی معلولین است.

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر 28191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد