کرمانی‌ها، قطعه‌ای از پازل همدلی را پر کردند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون جلب مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: تعداد زیادی از هنرمندان و چهره‌های سرشناس هنری، اجتماعی، فرهنگی، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی کرمان با مشارکت خود به طرح پازل همدلی پیوستند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدعلی محمدی، معاون جلب مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: در پی تداوم طرح‌های مشارکتی که به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در قالب پویش‌های متعدد به اجرا در آمده است، طرح پازل همدلی به منظور گسترش مشارکت خیران در تأمین ملزومات تحصیلی محصلان تحت حمایت بهزیستی طراحی و به اجرا در آمده است که در آن خیران با خرید هر قطعه پازل که از ۱۰ هزار تومان شروع می‌شود برای رسیدن به هدف همراه می‌شوند.
او افزود: در پایان، این پازل به ابعاد ۲۵در ۳۵متر به عنوان نماد مشارکت مردم ایران در مکانی عمومی در کشور نصب می‌شود و لوازم التحریر تهیه شده به اندازه وجه جمع شده استان تحویل بهزیستی استان مربوطه می‌شود و برای کودکان جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی آن استان هزینه خواهد شد.
محمدی بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته و تلاش‌های روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، جمع کثیری از هنرمندان و چهره‌های سرشناس هنری، اجتماعی، فرهنگی و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان کرمان ضمن اعلام حمایت از فرزندان بهزیستی، با مشارکت خود به طرح پازل همدلی پیوستند.
او افزود: اهالی فرهنگ و هنر و رسانه چشم و چراغ مردمند و حضور آن‌ها در پویش ها، باعث تشویق حضور و مشارکت پر شورتر مردم خواهد شد.

کد خبر 28180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد