با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند؛ 
اهالی فرهنگ‌وهنر کرمان برای تکمیل «پازل همدلی» همراه شدند

فردای کرمان – گروه اطلاع‌رسانی: به دنبال اجرای طرح پازل همدلی در سطح کشور با هدف تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند، تعدادی از هنرمندان، فعالان اجتماعی و فرهنگی و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان نیز با مشارکت خود به این طرح پیوستند


 
به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، معاون جلب مشارکت‌های بهزیستی استان کرمان از شرکت هنرمندان، چهره‌های سرشناس فرهنگی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در طرح پازل همدلی خبر داد و بیان کرد: «در پی تداوم طرح‌های مشارکتی که به فرمان مقام معظم رهبری برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در قالب پویش‌های متعدد به اجرا درآمده است، طرح پازل همدلی به‌منظور گسترش مشارکت خیرین در تأمین ملزومات تحصیلی محصلین تحت حمایت بهزیستی طراحی و به اجرا درآمد».
محمدعلی محمدی ادامه داد: «در این طرح خیرین با خرید هر قطعه پازل که از ۱۰هزار تومان شروع می‌شود برای رسیدن به هدف همراه می‌شوند».
وی افزود: «در پایان این پازل به ابعاد ۲۵ در ۳۵ متر به‌عنوان نماد مشارکت مردم ایران در مکانی عمومی در کشور نصب می‌شود و لوازم‌التحریر تهیه‌شده به اندازه‌ی وجه جمع شده‌ در استان، به بهزیستی هر استان تحویل داده می‌شود که برای کودکان جامعه‌ی هدف تحت پوشش بهزیستی هزینه خواهد شد ».
محمدی یادآور شد: «در همین راستا با رایزنی‌های صورت گرفته و تلاش‌های روابط عمومی بهزیستی استان، جمع کثیری از هنرمندان و چهره‌های سرشناس هنری، اجتماعی، فرهنگی و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان کرمان ضمن اعلام حمایت از فرزندان بهزیستی، با مشارکت خود به طرح پازل همدلی پیوستند».
وی افزود: «اهالی فرهنگ‌وهنر و رسانه‌، چشم و چراغ مردم هستند و حضور آن‌ها در پویشهای اینچنینی باعث تشویق، حضور و مشارکت پرشورتر مردم خواهد شد».

کد خبر 28178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد