تجلیل از همراهی مجموعه پالایشگاه نفت بندرعباس

مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت : عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع غرب بندرعباس می‌تواند زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به بهبود شرایط معیشتی و رفاهی جامعه هدف بهزیستی باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان با همراهی سلیمی مدیرکل اسبق اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با حضور در شرکت نفت بندرعباس از  تعامل و همراهی مجموعه پالایشگاه نفت با  جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی نمود.

درادامه  در خصوص گسترش زمینه‌های همکاری فی‌مابین بحث و تبادل نظر شد.

 غلامحسین رنجبردر جریان برگزاری این نشست با ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی به جامعه هدف تحت پوشش در حوزه‌های مختلف اظهار داشت : ارائه خدمات مطلوب و شایسته به  جامعه هدف تحت پوشش و خدمت رسانی به محرومین وافراد دارای معلولیت از ماموریت ها و اولویت‌های سازمان بهزیستی است.

بهزیستی هرمزگان جامعه هدف و مراکز وسیعی را تحت پوشش و نظارت دارد که جز با حمایت و مساعدت دستگاه‌های اجرایی قادر به رفع نیازمندی‌های مددجویان خود نمی باشد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت : عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی صنایع غرب بندرعباس و افزایش زمینه‌های همکاری دو جانبه می‌تواند زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به بهبود شرایط معیشتی و رفاهی جامعه هدف بهزیستی باشد.  

اسحاق  جعفری معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی پالایشگاه نفت بندرعباس نیز درادامه سخنان مدیر کل بهزیستی هرمزگان اذعان داشت : خدمت به نیازمندان و دردمندان از ارزش معنوی والایی  برخوردار است و خدمت در سازمان بهزیستی به این قشر از افراد جامعه سعادتی است که نصیب همگان نمی گردد.

 وی تصریح کرد: شرکت نفت همواره در موضوع عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی پیش قدم بوده  و همواره این اقدام خدا پسندانه و خیرخواهانه را مایه افتخار و مباهات می‌داند.

اسحاق جعفری همچنین آمادگی کامل این مجموعه را جهت استمرار حمایت ها از جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی اعلام داشت و برای رفع نیازهای مراکز تحت نظارت بهزیستی در حد امکان قول همکاری داد.

گفتنی است پالایشگاه نفت بندرعباس ارائه خدماتی همچون پرداخت عیدی کارکنان مراکز نگهداری معلولین در پایان سال ، مساعدت و حمایت از  مرکز بیماران روانی فجر آسایش ، رفع نیازمندی‌ها و توجه به کمبود های مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم ،  تامین تجهیزات مورد نیاز مرکز جامع درمان اعتیاد و انعقاد قرارداد دوخت البسه کارکنان شرکت نفت توسط افراد دارای معلولیت انجمن ضایعات نخاعی به تعداد ۳۶ هزار دست در طول سال را در کارنامه همراهی خود با بهزیستی استان و جامعه هدف این سازمان دارد.

کد خبر 28146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد