۶۵ درصد اشتغال بهزیستی قزوین محقق شده است

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: براساس آمار به ثبت رسیده تا به امروز ۶۵ درصد از تعهد اداره کل بهزیستی استان قزوین در زمینه اشتغال مددجویان محقق شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، علیرضا وارثی روز پنج شنبه در کارگروه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: این اداره کل در سال ۹۹ باید برای ۷۱۰ مددجو شغل جدید می کرد که از این تعداد ۴۶۸ نفر تا به امروز جذب شده اند.
وی افزود: در زمینه ایجاد فرصت اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل ۱۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال جذب شده که براساس آن ۲۷۸ مددجو مشغول به کار شده اند.
این مسوول گفت: در زمینه ایجاد فرصت شغلی از طریق واحدهای صنعتی و تولیدی هم تا به امروز ۴۲ نفر معرفی و مشغول به کار شده اند.
وارثی اضافه کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب کارفرمایی به عنوان مشوق جهت جذب مددجویان هم این اداره کل تا به امروز به میزان  ۱۱ میلیارد ریال محقق کرده است. 
این مسوول اظهار داشت: در زمینه اعتبار بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی معلولان ۶ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال و در زمینه بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی نیازمندان هم ۵۹۱ میلیون ریال اعتبار محقق شده است.
وی گفت: این اداره کل در زمینه جبران عدم کارایی معلولان شاغل در بخش های غیردولتی هم به میزان ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال اعتبار جذب کرده است که در این زمینه هم رتبه خوبی را در کشور در اختیار داریم.
وارثی افزود: در حال حاضر در استان قزوین با ۱۶ بانک برای پرداخت تسهیلات همکاری می کنیم که البته در برخی از بانک ها مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با توجه به رایزنی های انجام شده این مشکلات هم کاهش یابد.

کد خبر 28136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد