اعتیاد عامل بسیار جدی و تهدید کنندهٔ سلامت اجتماعی، معنوی و فرهنگی جامعه شمرده می‌شود

 پنجمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان لرستان بریاست مدیر کل بهزیستی


 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، این جلسه با حضورمدیر کل بهزیستی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ، امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، ارشاد اسلامی، معاونت اجتماعی انتظامی، شورای شهر خرم آباد، بنیاد شهید و ایثارگران، ورزش و جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاون کار و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف و زندانها در سالن جلسات بهزیستی استان برگزار شد.
............

در این جلسه بر پیگیری مصوبات جلسه قبل، تشریح و بررسی موضوع تفاهم نامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با دستگاههای اجرایی کشور با موضوع پیشگیری از اعتیاد و همچنین ارائه گزارش در خصوص قراردادهای منعقد شده دبیر خانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با صدا و سیمای مرکز استان تاکید شد.


دکتر یاری مدیر کل بهزیستی لرستان در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد تصریح کرد، تحقیقات نشان می‌دهد که اعتیاد عامل بسیار جدی و تهدید کنندهٔ سلامت جسمی، روانی، اجتماعی، معنوی و فرهنگی جامعه شمرده می‌شود و باید برای مبارزه با این بلای خانمان سوز همه دست به دست هم بدهند و دستگاه‌های فرهنگی نقش خود را به خوبی ایفا کنند، 
وی با اشاره به اینکه، نهادهایی مثل رسانه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و هنری و دینی هم می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند و باید در این راستا تقویت شوند، گفت: به راستی مصرف مواد مخدر یک آسیب اجتماعی بزرگ است. و متاسفانه در ایران و بسیاری از کشورها، عده بسیاری از مردم وارد و درگیر مساله مواد مخدر می‌شوند. که بیرون آمدن از این جریان به سادگی میسر نمی‌شود.

کد خبر 28126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد