شهرقدس| جلسه کار گروه اشتغال برگزار شد

 جلسه کارگروه اشتغال شهرستان قدس به ریاست ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی با دستور کار بررسی ثبت سامانه رصد ادارات، ارائه تسهیلات، دوره‌های کارورزی و مشاغل خانگی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه به بررسی سامانه رصد و برگزاری دوره‌های کارورزی در ادارات اجرایی، ارائه تسهیلات، مشاغل خانگی رسیدگی و موارد مختلف و مشکلات موجود در این طرح توسط ادارات اجرایی مورد بحث وگفت‌وگو قرار گرفت. 

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس بیان کرد: ارائه تسهیلات و نواقص موجود در اجرای طرح نیازمند پیگیری و بررسی است تا با رفع موانع مسائل مرتبط با اشتغال با توجه به شرایط کرونایی برطرف شود.

علیرضا ناصری پور ادامه داد: ادارات می‌بایست در سامانه رصد درخواست‌های کارورزی را ثبت کرده و در جهت ایجاد فرصت‌های کاری اقدام جدی‌تری نمایند. لازم به ذکر  است اداره بهزیستی شهرستان قدس جز ادارات برتری بود که در سامانه رصد به تعهدات خود عمل نموده بود.

در ادامه جلسه هریک از ادارات مرتبط گزارش فعالیت‌های خود در این سامانه را ارائه داده و به بحث و تبادل نظر در جهت بهبود و ساماندهی اجرای بهتر طرح پرداختند.

کد خبر 28110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد