شهرقدس|پلمپ مرکز ترک اعتیاد متخلف بانوان 

مرکز ترک اعتیاد اقامتی بانوان شهرقدس با توجه به اخطاهاری دریافت شده در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل های سازمان بهزیستی از سوی مقامات ذیصلاح پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مرکز اقامتی ترک اعتیاد بانوان بهزیستی تحت نظارت این شهرستان با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و نیروی انتظامی و مسئول بازرسی و کارشناس حوزه پیشگیری پلمپ شد.

رئیس بهزیستی شهرستان قدس در این رابطه گفت: با توجه به بازدید های به عمل آمده توسط کارشناسان پیشگیری، کارشناسانان شبکه بهداشت و اخطارهایی که قبلا به مرکز داده شده و رعایت نکردن دستورالعمل ها، بهداشت و دستور مقام قضایی، کمپ بانوان این شهرستان با حضور مسئول بازرسی بهزیستی و توسط نیروی انتظامی شهرستان پلمپ شد.  

یاری زاده در ادامه افزود: با توجه به شرایط موجود و اهمیت رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراکز غیردولتی و در پی دریافت گزارش ها از طریق مراجعه افراد مبنی بر نگهداری بیماران در شرایط نامطلوب، غیر اصولی وغیر استاندارد، بدرفتاری  با بیماران و با اخذ دستور مقام قضایی با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و نیروی انتظامی و مسئول بازرسی و کارشناس حوزه پیشگیری این اداره   اقدام به پلمپ مرکز مذکور  نمودیم.

کد خبر 28106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد