شهرری| توزیع یکهزار دوز واکسن آنفولانزا در مراکز اقامتی ترک اعتیاد

مدیر  بهزیستی شهرستان ری از توزیع و تزریق هزار واکسن آنفولانزا در مراکز اقامتی میان مدت معتادین در پیش از شب نشینی شب یلدا گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدرضا در خصوص این مطلب افزود: در راستای اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی و به منظور حفظ سلامت  بیماران در مراکز اقامتی میان مدت، یکهزار نفر از بیماران در مقابل آنفولانزا واکسینه شدند.  

خدابخشی گفت: پیش از جشن  شب یلدا وگردهم آمدن  عزیزانی که در حال درمان در کمپ ها هستند، توانستیم نیمی از بیماران خودرا در شهرری واکسینه کنیم.

وی بیان داشت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته توسط معاونت پیشگیری بهزیستی شهرری در جهت اجرای مصوبات مربوط به بیماری 
کرونا، کارشناسان حوزه پیشگیری اقدامات انجام شده توسط مراکز را به صورت آنلاین و در مواقع ضروری به صورت حضوری بررسی نموده اند و در همین مسیر با رعایت پروتکل بهداشتی هزارنفراز بیماران در این مراکز واکسینه شده اند.  

علیرضا موحدشریعت پناهی هم در این خصوص اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا مراکز غیرودولتی علاوه بر خدمت رسانی کامل و دقیق به جامعه هدف تمامی هم و غم  خود را در جهت انجام صحیح پروتکل های بهداشتی از جمله: ضدعفونی روزانه، فاصله گذاری اجتماعی و... و. انجام داده اند که حوزه حراست، مدیریت عملکرد و کارشناسان ناظر معاونت پیشگیری نیز بر این مهم نظارت کامل داشته اند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ری در ادامه افزود: واکسینه شدن این افراد می تواند نقش بسیار موثری در جلوگیری از شیوع بیماری در کمپ ها 
داشته باشد.  

گفتنی است، در حال حاضر ۳۴ کمپ با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی انجام وظیفه درمان بیماران را به عهده دارند.

کد خبر 28101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد