شاهرود | ۱۸۰ توانخواه در بخش بیارجمند از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند

شهردار و اعضای شورای شهر بیارجمند با حضور در اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شهردار و اعضای شورای شهر بیارجمند به منظور ارتقا تعامل بین بخشی و ارائه خدمات مطلوب تر  به جامعه هدف بهزیستی با معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود دیدار کردند.


کریمی شهردار بیارجمند خدمت در بهزیستی را ارزشمند دانسته و از زحمات کارکنان بهزیستی تقدیر کرده و گفت:مجموعه شهرداری و شورای شهر بیارجمند به منظور ارتقا سطح کیفی زندگی معلولان، سالمندان، کودکان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار بخش بیارجمند  آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با بهزیستی را دارد.


جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در این دیدار گفت:حل مسائل اشتغال و مسکن مددجویان از اولویت های سازمان بهزیستی است که برای تحقق این مهم نیازمند یاری و همکاری دستگاه های مختلف می باشیم.


جهانسیر با اشاره به وجود ۱۸۰ مددجوی توانبخشی و اجتماعی در  منطقه بیارجمند و زمان آباد ادامه داد: بر اساس سیاست های جدید سازمان بهزیستی کشور پروندهای مددجویان به مراکز مثبت زندگی تحویل شده است لذا از اعضای شورای شهر و شهردار محترم انتظار داریم به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تعامل و همکاری مناسبی با این مراکز داشته باشند.


شهر بیارجمند در فاصله ۱۲۰ کیلومتری و بخش زمان آباد در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شهرستان شاهرود واقع شده است.

کد خبر 28083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد