بهزیستی کرمان نیازمند مشارکت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت رفاه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: برای تامین امکانات آموزشی جامعه هدف به مشارکت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت رفاه نیاز داریم


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در پی شروع اپیدمی کرونا، بهزیستی استان کرمان با تشکیل گروه‌های بازدید آنلاین از مراکز بهزیستی، استان کرمان را به ۵ منطقه تقسیم شده است.
او افزود: با نظارت مستمر و دقیق بر مراکز شبانه روزی در سطح استان، توانستیم شیوع کرونا در مجموعه‌های تحت پوشش و نظارت بهزیستی را به صفر برسانیم.
صادق زاده با اشاره به اینکه با بهره گیری از امکانات و تجهیزات نظارت غیر حضوری همراه با کنترل و پیگیری روزانه و رصد گزارشات در کنار اقدامات بهداشتی موثر و مداوم در مراکز تحت نظارت در سطح استان، توانستیم تا حد زیادی کرونا را کنترل کنیم، وضعیت در مراکز بهزیستی را مناسب ارزیابی کرد.
او تصریح کرد: در شرایط کرونایی موضوع ارائه آموزش به گروه‌های هدف، به ویژه محصلین، معلولین و فرزندان مقیم مراکز از اولویت‌های ما است که در این زمینه نیز اقدامات موثری صورت پذیرفته است.
صادق زاده بیان داشت: در بحث آموزش یکی از مهمترین چالش‌های ما در زمینه تأمین تبلت و سخت افزار مورد نیاز جامعه هدف است که در همین رابطه به مشارکت مجموعه دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت رفاه نیاز داریم.

کد خبر 28058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد