ما برای خدمت‌رسانی وقت نمی‌شناسیم

استاندار گلستان به همراه مدیرکل بهزیستی گلستان از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ شامگاه گذشته دکتر هادی حق‌شناس استاندار گلستان به همراه دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان از مرکز توانبخشی شبانه‌روزی باب‌الحوائج شهرستان گرگان بازدید کرده از پرستاران این مرکز به نمایندگی از پرستاران بهزیستی تجلیل کرد.

استاندار گلستان دراین بازدید ضمن تبریک هفته پرستار و تجلیل از پرستاران این مرکز گفت: شما پرستاران و زحمت کشان عرصه توانبخشی و نگهداری از معلولین حقیقتاً از برگزیدگان خداوند هستید.

حق شناس تصریح کرد: خدمت به مردم و جامعه زمان و مکان نداشته و ما سعی کرده‌ایم در تمام لحظات آماده انجام‌وظیفه باشیم.

وی افزود: ما برای خدمت‌رسانی به این برترین مخلوقات خدا وقت نمی‌شناسیم و از تمام ظرفیت دستگاه‌های استان برای انجام‌وظیفه استفاده می‌کنیم.

همچنین در این بازدید دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان به ارائه گزارش از این مراکز پرداخته و گفت: ما در استان گلستان ۱۸ مرکز توانبخشی شبانه‌روزی داشته که ۱۱ مرکز متعلق به معلولین ذهنی است.

حسینی ادامه داد: در گلستان ۸۵۰ معلول در مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی پذیرش‌شده که ۳۰۰ نفر از آنان مجهول‌الهویه بوده و با حکم قضائی تحویل سازمان و مراکز شده‌اند.

وی اظهار داشت: این مرکز یکی از مراکز شبانه‌روزی معلولین ذهنی بوده که دارای ۶۰ نفر نیروی زحمت‌کش است و ۱۱۳ فرزند دارای معلولیت را خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی خطاب به استاندار با اشاره به مشکلات در خصوص تأمین مایحتاج ضروری این فرزندان بیان کرد: متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت‌ها بسیاری از مراکز ما دچار مشکلات عمده‌ای شدند که از جنابعالی می‌خواهیم تا با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی استان طبق فرموده مقام معظم رهبری به کمک این سازمان و خیرین آن آمده و باری دیگر کمک‌حال این عزیزان باشید.

در ادامه استاندار گلستان جهت رفع برخی از مشکلات این مراکز چند تن از مدیران استانی را شبانه در همین مرکز فراخوانده و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

همچنین در انتهای این دیدار دکتر هادی حق‌شناس با کارکنان این مرکز جداگانه صحبت و به رفع مشکلات و درخواست‌های آنان پرداخت.

انتهای پیام. /

کد خبر 28049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد