روانسر| از تلاش برای برقراری مستمری ۱۲۰ مددجو پشت نوبتی تا توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان

در دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با امام جمعه روانسر بر تلاش برای برقراری مستمری ۱۲۰ مددجو پشت نوبتی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه هیاتی از شورای معاونین در سفر به شهرستان روانسر با ماموستا محمدی امام جمعه و اعضای شورای روحانیت این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

ماموستا محمدی در این دیدار گفت: شهرستان روانسر با فرقه های مذهبی متنوع اعم از شیعه و سنی و اهل حق توانسته است با ایجاد وحدت و همدلی تمام هجمه های وارد شده را دفع کرده و جزء شهرستان های آرام منطقه است و توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری به مشکلات مردم شهرستان را می طلبد.

امام جمعه شهرستان روانسر خواستار برقراری مستمری بیش از ۱۲۰ پرونده پشت نوبت و کمک‌های موردی جهت رفع مشکلات مقطعی مددجویان شهرستان شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از توجه امام جمعه شهرستان روانسر نسبت به مشکلات مددجویان از تخصیص اعتبار جهت پرداخت کمک‌های موردی به شهرستان روانسر خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات معیشتی ناشی از کرونا و تورم از ابتدای سال تاکنون اقلام بهداشتی و معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است و مددجویان شهرستان روانسر از این بسته‌ها بی بهره نبوده اند اما می‌دانیم که نیازمند توجه بیشتر مسئولان و مردم خیر شهرستان هستند.

وی به تعداد ۸ هزار پرونده پشت نوبت در استان اشاره کرد و افزود: ما همواره پیگیر برقراری مستمری پرونده‌های پشت نوبت بوده ایم و این مهم نیازمند توجه ویژه مسئولان و مجلس شورای اسلامی در بودجه بندی سال آتی است که نگاه خاص به مشکلات این قشر از جامعه داشته باشند و در این زمینه با بهزیستی کشور و مجمع نمایندگان استان نیز رایزنی های صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اهداء لوحی از حمایت‌های امام جمعه شهرستان روانسر از جامعه هدف بهزیستی، تقدیر کرد.

در این سفر شهاب حسینی معاون پشتیبانی، دکتر نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی، بهزاد حیاتی رییس اداره حراست، شهرام سبزیان رییس بازرسی و علی پرندین مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی حضور داشتند.

کد خبر 28037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد