پیام مدیر کل بهزیستی استان کرمان
به مناسبت روز پرستار

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان مدیر کل بهزیستی کرمان به مناسبت روز پرستار پیامی را صادر کرد متن این پیام به شرح ذیل است :

نگاه امیدوار بیماران به دستان مهربان وفداکاری است که بی هیچ چشم داشتی به جسم و روح خسته وگرفتار بیماران جانی دوباره بخشیده و در بدازگشت شور و نشاط به وجود بیماران نقشی ارزنده ایفا می نماید.

شکوه تلاءلو ستاره همیشه درخشان بانوی یگانه کربلا که پرورش یافته دامان پاک ومطهر دختر نبوت، مادر امامت و همسر شایسته ولایت بود، یادآور عشق به انسانیت و آرامش بخشی بی حد به جسم و روح خسته آسیب دیدگان از رنج و محنت بیماری جسمی و روحی است که به درستی در وجود یک پرستار جلوه ای زیبا می‌یابد

نوع دوستی، تعهد و مسوولیت، مهربانی و صمیمیت، وظیفه شناسی و دلسوزی، ایمان، تلاش و خستگی ناپذیری، فداکاری و ایثارگری و... ازصفات بارز پرستارانیست که دل در گروخدمت به جامعه هدف بهزیستی بسته اند ،خدمتی که ارزشگذاری آن تنها از حضرت باریتعالی بر می آید و بس.

سالروز خجسته میلاد حضرت زینب کبری(ع)، پرستار آسمانی زخم خوردگان صحرای کربلا و روز پرستار بر شما همکار ارجمند و کلیه پرستاران ایران عزیز که به زیبایی و درستی پای در مسیر زدودن درد و رنج از تن و روح خسته بیماران نهاده‌اید میمون ومبارک باد .

امیدوارم در سایه الطاف الهی سلامت وسربلند بوده ودعای خیر نیازمندان همواره بدرقه راهتان باشد.

دکترعباس صادق زاده

مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 28032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد