روانسر| بهزیستی روانسر در زمینه اشتغال زایی مددجویان پیشرو است/تعامل مناسب فرمانداری روانسر با بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی روانسر در زمینه اشتغال زایی مددجویان پیشرو است ‌و تعامل مناسبی با فرمانداری این شهرستان دارد.

‍ به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و هیات  به منظور دیدار با فرماندار و امام جمعه روانسر و بررسی شیوه انتقال پرونده‌های مراکز مثبت زندگی عازم این شهرستان شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت: خط مقدم خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی مراکز مثبت زندگی با ۲۲ فعالیت تخصصی هستند که شهرستان روانسر با واگذاری سه مرکز مثبت زندگی، مستقر شده بر اساس لوکیشن و موقعیت مکانی مددجویان می تواند خدمات اثربخش و متمرکزی را به جامعه هدف ارائه کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، فرماندار شهرستان روانسر را از جمله فرمانداران فعال و همراه با بهزیستی خواند و افزود:خوشبختانه با وجود فرمانداری آگاه به مسائل اجتماعی و همراهی مدیران شهرستان ارتباط خوب و مثبتی با مجموعه بهزیستی برقرار است و این تعامل در راستای حل مشکلات مددجویان راه‌گشا بوده است.

وی به راه اندازی سامانه تصمیم در شهرستانهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت اشاره کرد و گفت: بهزیستی این آمادگی را دارد که به منظور کاهش آسیب طلاق در شهرستان‌های مذکور با همکاری دادگستری و دیگر نهادها، زیرساخت های لازم را فراهم کند.

مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر نیز در این دیدار گفت: اقداماتی که در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی انجام می گیرد، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است و خوشبختانه این همدلی در بین مسئولان و عقبه مردم شهرستان روانسر وجود دارد.

وی با اشاره به امنیت حاکم بر شهرستان، یکی از دغدغه های مسئولان شهرستان روانسر را آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: حتی اگر یک نفر معتاد یا هر آسیب دیگری که در شهرستان رواج داشته باشد بنده و مسئولان، خود را مقصر می‌دانیم و موظفیم در راستای کاهش آن آسیب اقدام کنیم.

فرماندار روانسر گفت: بهزیستی روانسر در زمینه اشتغال‌زایی در سطح شهرستان خوش درخشید و یکی مهمترین اقدامات این اداره توانمندسازی مددجویان بوده است.

در پایان این دیدار از همراهی مجموعه فرمانداری شهرستان روانسر با بهزیستی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 28029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد