شهریار |خیرین نقطه عطف مسئولیت پذیری اجتماعی هستند

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار با اشاره به همراهی خیرین برای رفع مشکلات مردمی در این شهرستان گفت:با توجه به اینکه در کشور ما کمک به هم نوع و مسئولیت پذیری در این مورد به یکی از رفتارهای مهم اجتماعی تبدیل شده، خوشبختانه شاهد حضور خیرین و نیکوکاران در راستای نیل به این هدف هستیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهناز نصرتی، در ادامه افزود:اداره بهزیستی به عنوان تخصصی ترین نهاد در شناسایی افراد نیازمند در کشورمان است که امروز خیرین با اعتماد به این نهاد اجتماعی مسئولیت پذیری واقعی خود را نسبت به هم نوعان خود بخوبی نشان می دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهریار در ادامه سخنان خود از اقدامات بسیار مطلوب این نهاد در راستای تجربه یک شب یلدای متفاوت برای خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست خبر داد و در ادامه گفت:به واسطه ی کمک خیرین در شب یلدایی که گذشت ضمن اینکه 26 مرکز توانبخشی تحت پوشش شاهد برگزاری جشن های داخلی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودند بسته های حمایتی نیز در راستای اهدا به گروه هدف خانواده های سالمندان، خانواده های بیماران اعصاب و روان ، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست و خانواده های چند معلول در نظر گرفته شد و لبخند رضایت در این شب بلند سال به کمک خیرین و همکاران بر لب این خانواده ها نقش بست.

وی هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود:در ماه گذشته سعی شد تا به تمام خانواده های هدف واکسن آنفلوانزا تعلق گیرد و با همکاری شبکه بهداشت و درمان به خانواده های نیازمند و کم بضاعت تزریق گردد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد :امروز نیاز جوامع پیشرفته به مشارکت ها و مسئولیت های اجتماعی سوق پیدا کرده است و از خیرین دعوت می کنیم تا برای کمک به نیازمندان با نظارت خودشان هم پاداشی برای آخرت خود و هم امیدی برای نیازمندان باشند.

کد خبر 28022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد