ارائه خدمات بهزیستی استان به بیش از ۲۸ هزار نفر از جامعه هدف

دیدار مدیرکل و معاون پشتیبانی بهزیستی استان با مدیریت امور شعب بانک رفاه استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان با علی اصغر هاشمی مدیریت امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان دیدار کرد.

در این دیدار ایزدپور را حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان همراهی می کرد.

ایزدپور در ابتدای این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای هاشمی به سمت مدیریت امور شعب بانک رفاه استان، بهزیستی و بانک رفاه را از یک خانواده دانستند و ابراز داشتند : در امر خدمت رسانی به آحاد جامعه و ارائه خدمات مطلوب تر نیازمند همراهی و همکاری بیش از پیش کلیه دستگاه های اجرایی است و دستگاه های زیر مجموعه رفاه می توانند با همکاری و تعاملات در این عرصه از ظرفیت های موجود خود نهایت استفاده را نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن معرفی عملکرد سازمان بهزیستی کشور و عملکرد تخصصی معاونت های اداره کل بهزیستی استان سمنان اظهار داشتند : در استان سمنان بیش از ۲۰ هزار نفر تحت حمایت بهزیستی استان می باشند و از خدمات این اداره کل بهره مند می شوند که از این تعداد ۱۲ هزار نفر آن را معلولین شناسایی شده تشکیل می دهند.

ایزدپور گفت : در سال گذشته بیش ۲۸هزار نفر از جامعه هدف از خدمات بهزیستی استان بهره مند شده اند و همچنین برای ۶۳۸ نفر ایجاد اشتغال، ۱۷۶ واحد مسکن مددجویی تحویل و به ۹۵۶ نفر در مراکز روزانه و یک هزار و ۲۱۹ نفر در مراکز شبانه روزی در بخش توانبخشی خدمات ارائه شده است. ایشان تعداد غربالگری شنوایی نوزادان در سال گذشته را شش هزار و ۹۰۲ نفر، انجام مشاوره ژنتیک یک هزار و ۸۵۰، غربالگری بینایی کودکان ۳ تا شش سال را بیست و چهار هزار و ۲۸ نفر و ارائه خدمات در مراکز درمان و کاهش اعتیاد را پنج هزار و ۲۸۹ نفر بیان داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان همکاری بهزیستی و بانک رفاه را از گذشته و سالیان قبل بیان و مطلوب دانستند و آمادگی خود را بمنظور گسترش فعالیت های فی مابین در چارچوب قانون و دستورالعمل ها بیان داشتند و در پایان افزودند : هدف قای و نهایی ما دست یابی به رضایت مندی آحاد جامعه و جامعه هدف خود است و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی فرو گذار نیستیم.

علی اصغر هاشمی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان سمنان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و معاون بهزیستی استان در بانک رفاه، این حضور را بابی در گسترش فعالیت های فی مابین بیان و اظهار داشتند. در همراهی بهزیستی در امر خدمت به جامعه هدف لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

در ادامه این جلسه مدیر امور شعب استان به ارائه راهکارهای گسترش همکاری ها فی مابین اداره کل بهزیستی استان و بانک رفاه پرداختند و پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند.

کد خبر 28005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد