نگاه مدیرکل بهزیستی استان در اعتماد به نیروهای جوان در پست های مدیریتی قابل تقدیر است

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سرخه انجام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سرخه انجام شد .


در این مراسم علیرضا ایزدپور مدیرکل ، حسین نوحی معاون پشتیبانی و حمید همتیان مسئول حراست اداره کل بهزیستی استان میهمان محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در محل فرمانداری بودند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتداری این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان در ارائه خدمات به جامعه هدف ایشان را یار و مددکار توانخواهان شهرستان نامیده و اظهار داشتند : تعداد 191 نفر در شهرستان سرخه تحت حمایت بهزیستی می باشند که از این تعداد 131شهری و60نفر روستایی می باشند که بیشتر آمار شامل معلولیت جسمی، حرکتی است و  این خدمات در سه مهد کودک و یک مرکز مثبت زندگی و 5 پرسنل اداری شاغل در بهزیستی شهرستان به آحاد جامعه و جامعه هدف ارائه می شود .


ایشان در ادامه : آقای رستمی را فردی زحمتکش و محجوب دانستند و از زحمات و خدمات بیش از 5 ساله ایشان در سمت رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه تقدیر و تشکر کردند و سرپرست جدید شهرستان را نیروی جوان  و توانمند بیان و ابراز داشتند : خانم امیدیان از نیروهای شاغل در بهزیستی شهرستان و آشنا به موقعیت جمعیتی و جغرافیایی منطقه که انتظار می رود با حضور ایشان در این سمت شاهد ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه هدف شهرستان بیش از پیش باشیم .


در ادامه این آیین محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه ابراز داشتند : تغیر و تحول در پست های اداری امری طبیعی است و انتظار می رود این تحولات منجرب به نتیجه ارائه خدمات مطلوبتر به آحاد جامعه شود .


ایشان در ادامه افزودند : جناب آقای رستمی از مدیران صبور و زحمتکش شهرستان بودند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفیقت و سعادت داریم و خواهانه پیگیری خواسته ها و مشکلات جامعه هدف بیش از پیش و تکمیل کادر نیروی انسانی را از سرپرست جدید را داریم .


مویدی زاده در پایان ضمن تقدیر از معرفی سرپرست جدید بهزیستی از پرسنل شاغل در اداره شهرستان ، ایشان را نیروی جوان ، پرانرژی و آشنا به شهرستان برشمردند و افزودن: نگاه مدیرکل بهزیستی استان در اعتماد به نیروهای جوان در پست های مدیریتی قابل تقدیر است و آینده کشور با همین جوانان ساخته می شود .

در پایان طی ابلاغ و احکامی جداگانه از زحمات و خدمات ابوالقاسم رستمی تقدیر و الهه امیدیان به سمت سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سرخه معرفی شد .

کد خبر 28003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد