در رسانه| ۶ هزار ایلامی از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شدند

ایلام - ایرنا- معاون امور اجتماعی اداره‌ کل بهزیستی ایلام‌ گفت: ۶ هزار نفر از مردم این استان طی ۹ ماهه امسال از خدمات خط اورژانس اجتماعی این اداره کل بهره‌مند شدند.

عبدالصباح کارزانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در مجموع هشت هزار و ۱۶۰ نفر از مردم این استان با خط تلفنی ۱۲۳ اورژانس اجتماعی این اداره کل تماس گرفته اند که ۶ هزار تماس مرتبط بوده است.

وی افزود: مابقی تماس ها مربوط به سایر بخش های سازمان از قبیل توانبخشی، پیشگیری و سایر مراکز و بخش های درون سازمانی بوده که جهت دریافت خدمات خاص ارجاع داده شده اند.

معاون بهزیستی ایلام با ذکر اینکه بیشترین افراد تماس گیرنده با خط ۱۲۳ مربوط به زنان و دختران در معرض آسیب است، تاکید کرد: بیشترین زمان تماس در طول شبانه روز از ساعت ۹ لغایت ۱۸ بوده است.

کارزانی یادآور شد: اورژانس اجتماعی این اداره کل ۲۴ ساعته فعالیت داشته و مشاوران و مددکاران این مرکز در سه نوبت کاری صبح، عصر و شب مشغول ارایه خدمت به مراجعان هستند.

وی اضافه کرد: خط ۱۲۳ بصورت شبانه روزی کل استان را پوشش داده بطوریکه در صورت هرگونه تماس در کوتاه ترین فرصت با واحدهای مربوطه در شهرستان ها اقدام و ارجاع صورت می گیرد.

۳۳ هزار نفر در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 27997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد