نورالدین علاالدینی بعنوان " سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران " منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی استان مازندران؛ نورالدین علاالدینی بعنوان "سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران" منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران در جلسه شورای اداری استان،با توجه به سیاست‌های سازمان بهزیستی مبنی بر ادغام حوزه های مشارکت‌های مردمی، مراکز غیر دولتی ، اشتغال و مسکن،  نورالدین علاالدینی به عنوان "سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران" معارفه شد .

  در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب وشایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان "سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران" منصوب می گردید.

انتظار می رود با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری و راهبردهای اساسی دولت محترم تدبیر و امید و با بهره‌گیری از منابع و امکانات موجود نیروهای متعهد و متخصص تمام توان علمی و عملی ارزشمند خویش را در جهت توسعه و ترویج مشارکت‌های مردمی و ارتقای فرهنگ و روحیه خیر جمعی و توانمندسازی در تحقق عملیاتی شدن استراتژی ها و برنامه ها بکار گیرید .

دکتر فرزاد گوهردهی 

مدیر کل بهزیستی مازندران

گفتنیست از خدمات دکتر حمیدرضا علوی در این سمت قدردانی بعمل آمد .

کد خبر 27979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد