قرچک| با هم ببینیم|توزیع بسته حمایتی به مناسبت شب یلدا به مددجویان تحت پوشش بهزیستی

دویست بسته حمایتی معیشتی به مناسبت گرامیداشت شب یلدا ویژه مددجویان، نیازمندان و کودکان کار تحت پوشش بهزیستی قرچک توسط مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز تهیه و  توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ‌رئیس اداره بهزیستی قرچک با بیان این مطلب و ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت و پرسنل  مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز اظهار داشت: تیم‌ مددکاری و تسهیلگران مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز در تلاش و کوششی بی وقفه در دوران بحران کرونا و آسیب پذیری خانواده های تحت پوشش بهزیستی و سایر اقشار آسیب پذیر، روستایی و حاشیه نشین که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده اند را مورد حمایت مادی و معنوی خود قرار دهد.

مدیر مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز در خصوص اجرای برنامه های حمایتی و توانمندی این مجتمع  اظهار داشت: تجربه همه گیری بیماری کرونا باعث شد بسیاری از اقشار، گروه ها و مشاغل بطور جدی آسیب ببیند و منبع درآمدی خود را از دست بدهند. تیم مددکاری و تسهیلگران مجتمع طلوع سبز، طی یک سال اخیر بیش از هفتاد برنامه آموزشی و حمایتی در سطح روستاها و محلات حاشیه نشین اجرا نمود تا این گروه ها و اقشار را مورد حمایت خود قرار داد. با تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی، بسته های شب یلدایی و میوه در جهت تامین نیازهای اولیا خانوار و کاهش مشکلات زندگی مددجویان، معلولین و نیازمندان اقدام نمائیم.

الهام شهسواری افزود: به مناسبت شب یلدا سبدهای حمایتی توسط این مجتمع برای توزیع بین مددجویان و افراد دارای معلولیت تهیه شد تا تعدادی از خانواده های نیازمند در این شب توانستند با احساس شادمانی، طولانی ترین شب سال را پشت سر گذاشتند.

وی بیان داشت: بسته های مذکور شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، سویا، نودل، گوشت قرمز، مرغ تازه، شیرینی، آجیل، باسلوق، شکلات، بادام زمینی تخمه، سیب، پرتقال، نارنگی، خیار، خرمالو، انار و هندوانه، پوشاک و اسباب بازی بود.

شهسواری در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع بسته حمایتی در چهار مرحله صورت گرفت که در روستاهای قشلاق یک و قشلاق دو، داود آباد، امین آباد، محمد آباد، ولی آباد، قشلاق جیتو، حاشیه های قرچک، کودکان کار و خیابان کوره های آجرپزی انجام شد و  ارزش هر بسته بیش از سه میلیون و پانصد هزار ریال تخمین زده شد.

مدیر مجتمع خدمات بهزیستی طلوع سبز در پایان با تشکر از رئیس و کارکنان بهزیستی قرچک، اذعان داشت: از خیرین و دوستانی که ما در این امر یاری نمودند کمال سپاسگزاری را دارم و امیدوارم این روند حمایتی ادامه یابد.

کد خبر 27970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد