زاوه |  تقدیر دادستان شهرستان زاوه از اورژانس اجتماعی بهزیستی

در عملیاتی مشترک بهزیستی با نیروهای قضایی و امنیتی زاوه، 6 خانه فساد در این شهرستان شناسایی و تعطیل شدند.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی زاوه، نیروهای پلیس، اطلاعات، دادستانی، اورژانس اجتماعی و شورای فرعی مواد مخدر شهرستان در این عملیات شرکت داشتند.

 نازنین عجمیان گفت: پس از شناسایی این اماکن و افراد مراتب سریعا به دادستان شهرستان گزارش شد و طی دستور دادستانی زاوه، عملیات مشترکی جهت پلمب این اماکن در دستور کار قرار گرفت .

عجمیان افزود: در این عملیات، مکانهایی که محل تجمع معتادین و سوءاستفاده از زنان و کودکان بود تخریب یا پلمب شد و تعدادی از افراد سودجو نیز بازداشت شدند.

رئیس بهزیستی زاوه همچنین گفت: این عملیات در راستای اهداف اورژانس اجتماعی و با هدف کنترل و کاهش آسیبها انجام شد که طی آن یک کودک معتاد و یک زن آسیب دیده شناسایی و توسط نیروهای اورژانس جهت اقدامات مشاوره ای و حمایتی  به مرکز مداخله در بحران هدایت شدند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی زاوه، حجت الاسلام رجبی دادستان شهرستان زاوه پس از پایان این عملیات ضمن تقدیر از پرسنل اورژانس اجتماعی گفت: با توجه به زحمات شبانه روزی نیروهای اورژانس اجتماعی جهت کنترل و کاهش آسیبها ، دادسرا و کلیه نیروهای انتظامی با تمام قوا یاریگر این عزیزان خواهند بود و تا زمانی که این گونه مسائل در شهرستان وجود داشته باشد عملیات های مشترک نیز ادامه خواهد داشت .

کد خبر 27961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد