کلاله | برگزاری جلسه مناسب سازی محیط و مبلمان شهری با حضور معاون فرماندار

معاون فرماندار کلاله گفت:هدف اصلی از مناسب سازی محیط شهری، دستیابی افراد معلول و جانباز به تساوی فرصت ها و استفاده از محیط مناسب شهری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ در راستای مناسب سازی مبلمان شهری وهماهنگی دستگاه‌های متولی این امر، جلسه‌ای در این خصوص با حضور سرپرست اداره بهزیستی شهرستات کلاله، معاون فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

میرنیا معاون فرماندار کلاله در این جلسه گفت: مناسب سازی فضای شهری برای افراد معلول و جانباز و کم توان، نه تنها از نظر حمل و نقل و جابجایی بلکه از دیدگاه اجتماعی و بعد انسانی نیز حائز اهمیت است.

معاون فرماندار بیان داشت: هدف اصلی از مناسب سازی محیط شهری، دستیابی افراد معلول و جانباز به تساوی فرصت ها و استفاده از محیط مناسب شهری است.

محمود پیری سرپرست بهزیستی کلاله با تاکید بر رعایت مساله "مناسب سازی محیط و مبلمان شهری" قبل از صدور پروانه های ساختمانی برای اماکن عمومی افزود: جامعه‌ای که این توانمندی را نداشته باشد افراد آن از تمام امکانات شهری بصورت یکسان استفاده نمایند "معلول" محسوب می شوند.

وی با اشاره به تعامل و همکاری دستگاه ‌های اجرایی با بهزیستی در زمینه "مناسب سازی محیط" همچنین اظهار داشت: مناسب سازی تنها برا معلولین نمی باشد بلکه سالمندان،معلولین،جانبازان، زنان باردار و افراد ناتوان را نیز در برمی گیرد و نقاط پرتردد،بانک های عامل،دستگاه های خودپرداز و داروخانه های شبانه روزی شهرستان باید مناسب سازی را اولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام./

کد خبر 27938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد