پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت روز پرستار

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار مدیرکل بهزیستی استان قزوین با صدور پیامی از خدمات پرستاران ،مراقبین و کادر درمانی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین،علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پیامی فرا رسیدن پنجم جمادی الاول، برابر با ۳۰ آذر ماه ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و رو پرستار را گرامی داشت.
متن پیام مدیر کل بهزیستی استان قزوین به شرح ذیل است:
روز پرستار یادآور انسانهایی می باشد که علیرغم مشکلات و محدودیت های بسیار ، دل و اندیشه ای متعالی دارند و با همت و روح بلندشان موانع سخت را پشت سر می گذارند. خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر توفیق آن را عطا فرمود تا یادآور عزم و اراده خلل ناپذیر شما باشیم.
بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک فرا رسیدن روز پرستار، از تلاشهای بی وقفه پرستاران و مراقبین گرانقدر مراکز تحت نظارت که پرستاری از افراد پرخطر و آسیب پذیر از بیماری کرونا را برعهده دارند قدردانی نمایم . در سایه مجاهدت‌های ارزنده شما همکاران دلسوز و دردآشنا توانستیم در ماه های سخت گذشته موفقیت بالایی در حفظ سلامت و نگهداری مطمئن مقیمان مراکز شبانه روزی کسب نماییم به طوری که شاهد کمترین رقم فوت و ابتلا بودیم .کسب این موفقیت بی شک بعداز عنایات خداوند منان و توجهات معصومین وتوسلات مومنین ،مرهون زحمات و خدمات شبانه روزی همه همکارانم خصوصا پرستاران گرانقدر و کادر درمانی و مراقبتی و پشتیبانی مراکز است. از خداوند منان سلامت و سعادت همگان را آرزومندم.

علیرضا وارثی
مدیر کل بهزیستی استان قزوین

کد خبر 27901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد